2010. április 29., csütörtök

Prága, újrafotózva



Majdnem egy hónapja nem volt gyöngy a kezemben! Egy perc szabadidőm sem volt, de ennek vége! :)) Ezernyi tervem van és sok a lemaradásom :)) Először is újrafotóztam az utolsó karkötőmet, ugyanis akkor még nem volt kapocs rajta, de azóta ez is elkészült. Mivel a közelben nem kaptam kis duplakarikát, messzire meg nem akartam érte menni, én magam hajtottam meg szerelőpálcából. Ez nálam nagy szó, mert rettegek mindentől ami drótos dolog (szerintem nagyon béna vagyok) de megcsináltam! Lehet, hogy egyszer még drótozni is fogok? :))))))))))

4 megjegyzés:

Ági mama írta...

Ezen a fotón sokkal jobban látni! Gyönyörű!!!

Vadnainé Almási Mária írta...

Gyönyörűséges ez a kari!!! Nekem is tervben van már egy ideje:))

Sadia írta...

Very elegant! Beautifully designed!

Unknown írta...

Ez nagyon szép, és számomra különleges. A drótozást ne hagyd abba. Aki ilyen ügyes, annak egy kis drótozás, nem lehet akadály! :)