2010. szeptember 20., hétfő

Fukszia Boreal


24 megjegyzés:

horimarika írta...

Hűűűű! Ez nagyon szép!

LUJZA Gyöngyei írta...

Ezt a mintát én is nagyon szeretem. Gyönyörűséges lett az ékszered! :) Alíz

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Ez valami gyönyörűűűűűű!!!

Tündigyöngy írta...

Lenyűgöző!

Ágota írta...

Mennyire szép!!! Szeretem ezt a színt!

Gabi írta...

Nagyon széép igazán vadító színek!

Monesz írta...

Szia Kati! Már ezer éve nem írtam neked. Gyönyörű ékszereket készítettél az utóbbi időben. Nagyon jól kombinálod a színeket. Gratulálok. Öröm ezeket a csodákat nézni. :-)

Tiszi írta...

Hűűű ez csodaszép lett!

Ibolya írta...

Drága Kati! Kicsit én is behavazódtam, s régen írtam már Neked, de most még jobban örülök, hogy itt vagyok, mert sok-sok szépségre bukkantam, csak gratulálni tudok! Gyönyörűek! Mind!!!! :)

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Gyönyörűséges ez a karkötő! Egy igazi drága kincs!
Nagyon tetszik!

BéKata írta...

Egy igazi kincs, gyönyörű!!!!!

Kati-gyöngye és más kézművességek írta...

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek!!

Maria írta...

Csodaszép, pompás ékszer!

Ági mama írta...

Éppen, hogy nem szólal meg, annyira gyönyörű!!!

Szikati írta...

Ez valami csoda, fantasztikus vagy!!!!

Unicornio írta...

Very pretty!!!!! Fantastic color!!!

Unknown írta...

GYonyoruu! Nagyon tetszik!

Roberta írta...

Lenyűgöző, gratulálok!!!!!!!!

ekszerlada írta...

Huuuu azta!!!Ez tényleg olyan,mint egy királynőnek való ékszer:))Olyan reneszánszos:))
gyönyörű!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gamma írta...

Oh, ez csodálatos!!!!! Nagyon-nagyon elegáns darab! Gratulálok!

Liza írta...

Álomszép!

Sviro (Ildi) írta...

Irigylem a türelmed hozzá, szemezek vele én is, de egyelőre még nem gyűjtöttem hozzá elég erőt. Káprázatos a színe, csodálatos lett!

ZoknisPanka írta...

Hohohóóóó! Ez nagyon-nagyon és még annál is jobban tetszik! :)

Nikol írta...

Ez gyönyörű!!!! :) :)